FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

skitskola'

gah, hatar cpskolan.
även om jag fyllde år idag så varen typ skit.
längtar iaf till på fredag.
tagagaggagaga.
idag på hkn så gjorde vi klyftpotatis & revbensspjäll ,
så jag gick aldrig hem & åt middag.
gick direkt hem till Catrine & först gick vi å köpte glass (:
sån där Calippo Shots.(y'
den va god, fast kkonstig.. o.o
aja, sedan gjorde vi vår egna lilla fotostudio
av speglar.
asball blev den'
hade iaf askul med Catrine & Natalie idag. :)
fast sen vid sex gick jag hem för jag fick slut på batteri i kameran <|3
ajaaa, nu ska jag kolla på bumbibjörnarna ftw'
hajjdoo !
~lägger upp en bild på de värdefulla tjejooorna också~

Postat av: Natalie

du uppdaterar ju inte så ofta heller..

2012-03-20 @ 20:14:15
URL: http://[email protected]

Vad heter du?♥
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din email här!♥

Har du blogg?♥

Vad vill du mig? D: ♥

Trackback