FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

me gusta.

me gusta ma muspekare. :3
soo, vad har alla gjort idag? ^^
själv har jag varit på cpskolan. ._.
jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera!
nu blire bara ett kort inlägg, bara för att jag ska komma ihåg
att uppdatera idag. :)
tänkte att jag fixar svar på alla frågor imorgon, maybe.
är ganska förkyld & så,
så ni får eej klaga på min röst osv D:
~My heart is frikkin out when I held ya~
killen.(L)


Keep calm and call me maybe.

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aw tack sötnos, finns för dej med! <3

åh nej, hängde han oxå sig? :/

usch, sånt e hemskt :/

aa de ska jag lova att göra om jag behöver.. <3

kram sötnos!<3

2012-03-12 @ 21:02:40
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Vad heter du?♥
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din email här!♥

Har du blogg?♥

Vad vill du mig? D: ♥

Trackback