FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

hemma igen!

häjj !
äntligen hemma igen.
borta bra men hemma bäst.(L)
uh, ja..
det är ju över 20 frågor nu i frågestunden ,
men jag väntar & ser om de kmr fler frågor.
FRÅGAA! <-- i inlägget under detta.
Shulu! Nu har jag inte uppdaterat på ett tag,
men dom flesta vet varför. :)
Nu ska jag skriva om min helg +1.
Torsdag:
Jag kom till Vilhelmina vid fyra.
Jag och farfar åkte sedan på affären.
Fick en hundring av honom så jag köpte godis, en dricka
& en Frida-tidning. <--- tidningen är kkung.
Sedan när vi kom till Lövliden så åt vi middag.
Köttfärssås & makaroner.
Efter det så la jag mig & kollade på film på datorn.
Då den va slut så läste jag Frida-tidningen.
Runt tolv somnade jag.
Fredag:
Jag klev upp, fikade & kollade på tv.
Sedan for jag & farfar ut & åkte skoter.
Vi stannade vid Lejonklippan , men där blåste det så mkt
så vi åkte lite längre in i viken.
Vi stannade där & grillade korv, drack varm oboy (han kaffe),
åt mackor & jag fotade.
(Bilder)
Efter det så åt vi middag, lassange.
Vid halv 5 så åkte vi in till Vilhelmina & jag gick på badhuset
med mamma, Fredrik, Andréa, Alfons & Edwin.
När vi hade badat klart så åkte vi till farfar & åt smörgåstårta.
Asgooood. :) Brukar inte gilla smörgåstårta , men den va god. [:
När dom hade åkt tillbaka till Dorotea igen så kollade jag
på film en stund till , sedan satte jag igång nån film på farfars
dvd , typ postkodskampen eller nåt.
Ganska kul å se när dom failar. ;) Det är som Wipe-out typ.
Efter typ 10min smsade Christian mig & frågade om jag ville
vara med honom, Mira, Nora & Angelina. Klart jag ville dee.
Jag frågade farfar & han kunde skjutsa in mig .
Mötte dom på Statoil , vi gick in & började fundera vilken
film vi skulle hyra. Till slut beslutade vi att vi skulle kolla
på Paranormal Activity 3. Brafilm !
Typ halv elva gick vi till Statoil igen & lämnade tillbaka
filmen & jag köpte en stor RedBull. c8 Omnomnom !
Faaast, Mira fick typ halva för jag drog tebax te lövliden
vid elva.
Då jag kom till farfar igen så kollade jag lite mer på film,
(nolifeeeeer)
Sedan låg jag & smsade en stund,
vid halv ett somnade jag.
Lördag:
Jag klev upp runt 10. Åt smörgåstårta till frukost.
Jag klädde på mig & gick ut och fotade en stund.
Vid 12 åkte jag & farfar in till vilhelmina för att kolla rean
på sportringen. Fanns typ ingenting där >.>
Sen gick vi på rönnfjords , dom har systemkameror där, så jag
stog typ & dreglade där en stund.
Kollade deras objektiv också , dock hade dom bara ett D:
75-300mm , ska önska mig det av farfar då jag fyller år.
Eller pengar så jag kan köpa det.
HOHOH.
uhm, på kvällen så gjorde vi våfflor & bjöd ner Erik,Markus,
Karro & Evelina.
hon har en galaxy note. man ba gktroösgjkpre.
typ halv 9 kom dom på att vi kunde bada badtunna,
-MEN-, den började typ läcka så vi kunde inte bada e.o
då dom hade farit så gick jag & farfar in & kollade på melodifestivalen.
fuuuuuu, Loreen skulle inte ha vunne ,
Danny is tha kking.
satt typ & smsade med Catrine ett tag också.
sen somnade jag typ 11. D:
Söndag:
vaknade 9, låg & drog mig i sängen till 10 typ. D:
fikade, kollade på alpint osv.
packade ihop allt jag hade med mig & sen for vi.
vi åkte upp till Mikael & Annika också , då fick jag ett paket. 8D
HIHHOh, nej , vad äre ni säger? :o jag har inte alls öppnat det......
de va en jättegosig rosa filt, *lägger upp bild sen*
älskartttt.
Sammanfattning: en rolig helg. 8)
Nu ska jag skriva om min helg +1.
Torsdag:
Jag kom till Vilhelmina vid fyra.
Jag och farfar åkte sedan på affären.
Fick en hundring av honom så jag köpte godis, en dricka
& en Frida-tidning. <--- tidningen är kkung.
Sedan när vi kom till Lövliden så åt vi middag.
Köttfärssås & makaroner.
Efter det så la jag mig & kollade på film på datorn.
Då den va slut så läste jag Frida-tidningen.
Runt tolv somnade jag.
Fredag:
Jag klev upp, fikade & kollade på tv.
Sedan for jag & farfar ut & åkte skoter.
Vi stannade vid Lejonklippan , men där blåste det så mkt
så vi åkte lite längre in i viken.
Vi stannade där & grillade korv, drack varm oboy (han kaffe),
åt mackor & jag fotade.
lägger bara in 2 bilder men. :P
Efter det så åt vi middag, lassange.
Vid halv 5 så åkte vi in till Vilhelmina & jag gick på badhuset
med mamma, Fredrik, Andréa, Alfons & Edwin.
När vi hade badat klart så åkte vi till farfar & åt smörgåstårta.
Asgooood. :) Brukar inte gilla smörgåstårta , men den va god. [:
När dom hade åkt tillbaka till Dorotea igen så kollade jag
på film en stund till , sedan satte jag igång nån film på farfars
dvd , typ postkodskampen eller nåt.
Ganska kul å se när dom failar. ;) Det är som Wipe-out typ.
Efter typ 10min smsade Christian mig & frågade om jag ville
vara med honom, Mira, Nora & Angelina. Klart jag ville dee.
Jag frågade farfar & han kunde skjutsa in mig .
Mötte dom på Statoil , vi gick in & började fundera vilken
film vi skulle hyra. Till slut beslutade vi att vi skulle kolla
på Paranormal Activity 3. Brafilm !
Typ halv elva gick vi till Statoil igen & lämnade tillbaka
filmen & jag köpte en stor RedBull. c8 Omnomnom !
Faaast, Mira fick typ halva för jag drog tebax te lövliden
vid elva.
Då jag kom till farfar igen så kollade jag lite mer på film,
(nolifeeeeer)
Sedan låg jag & smsade en stund,
vid halv ett somnade jag.
Lördag:
Jag klev upp runt 10. Åt smörgåstårta till frukost.
Jag klädde på mig & gick ut och fotade en stund.
på denna bild har jag endast lagt till text D:
-||-
<--- glömde skriva copyright Emilia Hahlin
Vid 12 åkte jag & farfar in till vilhelmina för att kolla rean
på sportringen. Fanns typ ingenting där >.>
Sen gick vi på rönnfjords , dom har systemkameror där, så jag
stog typ & dreglade där en stund.
Kollade deras objektiv också , dock hade dom bara ett D:
75-300mm , ska önska mig det av farfar då jag fyller år.
Eller pengar så jag kan köpa det.
HOHOH.
uhm, på kvällen så gjorde vi våfflor & bjöd ner Erik,Markus,
Karro & Evelina.
hon har en galaxy note. man ba gktroösgjkpre.
typ halv 9 kom dom på att vi kunde bada badtunna,
-MEN-, den började typ läcka så vi kunde inte bada e.o
då dom hade farit så gick jag & farfar in & kollade på melodifestivalen.
fuuuuuu, Loreen skulle inte ha vunne ,
Danny is tha kking.
satt typ & smsade med Catrine ett tag också.
sen somnade jag typ 11. D:
Söndag:
vaknade 9, låg & drog mig i sängen till 10 typ. D:
fikade, kollade på alpint osv.
packade ihop allt jag hade med mig & sen for vi.
vi åkte upp till Mikael & Annika också , då fick jag ett paket. 8D
HIHHOh, nej , vad äre ni säger? :o jag har inte alls öppnat det......
de va en jättegosig rosa filt, *lägger upp bild sen*
älskartttt.
Sammanfattning: en rolig helg. 8)
alla bilder är tagna med min kompakta digital, casio exilim ex-z16.
SNAAAAAART SÅ! :'DD


Vad heter du?♥
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din email här!♥

Har du blogg?♥

Vad vill du mig? D: ♥

Trackback