FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

Bloggtorka.

Haha, skriver aldrig nåt här längre typ,
har värsta bloggtorkan..
Idag har vi iallafall firat mig ((:
fyller år imorgon yaknoow.
btw, GRATTIS MY MIN BEBIS:*
för andra gången.
vi åt tårta osvosv.
fick 500 kr av farfar + godis , dricka, mumsmums.
200 av morfar.
one piece USA flagga av mamma,
svarta linser av mamma,
lila & blå hårfärg av Andréa.
Mamma har beställt nå mer som kanske kommer imorgon ,
annars får jag det senare. :)
PLUS så har jag köpt en Canon EOS 550D till mig själv (a)
aj löv it.
just nu sitter jag & myser i min one piece &
bara gör ingenting.
ska göra nån konstig lista med typ 94839204032 frågor i ett till inlägg snart.
bjuuur på na bilder innan jag säger ciao !
~fotade med Catrine i torsdagskväll~
~fler bilder kanske kommer sen'


Vad heter du?♥
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din email här!♥

Har du blogg?♥

Vad vill du mig? D: ♥

Trackback