FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

24-7

Sitter & nördar 24-7 nu.
Så jävla tråkiga dom är nu.
AHAHA, ni skulle se Hanna R's utbrott. xd
Röda laget får ju se finalen i melodifestivalen på lördag då dom har schlagerfest,
och R avgudar typ melo.
Nu sitter Wider & förklarar att stora rummet är vidrigt osv.
AHAHAHa aw, säxiiiTenny står i duschen.
gölligöll , Amandus & Camilla ligger å myser i stora sovrummet. c':
Aja,
idag har jag åkt skooooter! :D
vi åkte typ 3 mil , vi va ute från 20 i 12 - 20 över 3.
Vi åkte till Avaaa.
ÅÅH , igår fick jag typ damp.
Mikaela & Markus är ju i Dorro nu på lovet, och vi (jag&jennifer) träffade Markus igår,
vi ba: VART ÄR MIKAELA!?!?!?!??! D:
han ba: i avaträsk..
vi : FFFFUUU
miss her so much.<|3
hard to believe? hellnoo.
ikväll ska jag städa & packa,
imorrn drar jag till Villis ! <3
ska va där te söndag. (y)
Har inget mer att skriva just nu iaf,
hejdå ! ^^


Vad heter du?♥
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din email här!♥

Har du blogg?♥

Vad vill du mig? D: ♥

Trackback