FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

2012-03-25

Hehe.
Discot igår va typ astrist först , fast sen blev de roligare.
Då vi kom t Åsele gick vi först på pizzerian vid OK,
alla åt kebab xd
fast jag & wille köpte inget för jag orkade inte ta ut
pengar, & Wille hade redan ätit.
Men jag typ delade med jennifer. :p
Efter vi hade ätit sprang vi på OK (det regnade),
där köpte typ alla tuggummi xd
sen gick vi till fritidsgården, fast de va inte öppet.
Då gick jag & wille till hans kusiner för han skulle
lämna tandborsten & sånt.
sen gick vi tillbaka till fritidsgården,
fast då hade dom gått.
Då ringde jag jennifer & då hade dom gått till timmergrillen.
då gick vi dit och satte oss där inne.
de va astråkigt så jag smsade Oliwia & då gick vi till oliwias pappa.
där var de iaf ganska roligt. :p
vid 8 gick vi till fritidsgården igen , då hade discot precis börjat.
vi gick in , betalade, fick stämpel osv.
sen gick vi ner till dansgolvet & satte oss på stolarna.
sen satt vi där i typ 9438249032 år.
sen efter ett tag började vi dansa ,
då började det roliga.
sedan dansade alla typ 24-7,
utom tråk-wille. :p
han satt ba å chilla.
eller nåt.
(DOM SPELADE LADY GAGA 2GGR!)

aja, de va iaf i stort sätt tråkigt.
de roligaste va att träffa Oliwia, Alice H & P & Marle. (:
~bilder kommer snart i ett annat inlägg~


Vad heter du?♥
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din email här!♥

Har du blogg?♥

Vad vill du mig? D: ♥

Trackback