FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

Kanske börjar nu igen.

Kanske börjar blogga nu igen.
Fast då får ni tåla att jag glömmer bort ibland (;
I helgen har jag varit hos Andréa.
De ha vare fett kul! :D
Saknar henne redan!
Fast hon kommer hem på torsdag :'D
Då kommer Bosse & Tora också.
Wiiie. :D
I fredags då jag åkte till Lycksele så stannade
jag i villis 1 timme,
träffade Wiktoria & My.<3
Jag & Wiktoria drog till My och hon skulle typ ha tjejkväll
lite senare så hon började baka kladdkaka.
Jag & Wiktoria satt bara och kollade på typ.
Lånade lite bilder av Wiktoria. c:
My.<3
jag, trololo.
Sedan när jag var på busstationen så träffade jag Mira.
Hon skulle till Grönfjäll med Nora(?).
När jag kom fram till Lycksele så väntade Andréa på busstationen.
Vi gick till Ica & handlade ,
sedan gick vi hem till henne.
När vi kom dit så åt vi tacos c8
På kvällen så kollade vi på film & åt popcorn. :D
I lördags vaknade vi runt 9, då klev vi upp & fikade,
sedan gick vi till dollar.
Ganska långt från henne D:
Seeeeen , så fixade vi våra naglar,
satte fast lösnaglar & så.
Lite senare så hedde vi på ansiktsmask.
Jag hade typ kakao & apelsin, den va självvärmande. :D
Andréa hade blåbär & nå annat bär.
Hennes va typ skinande / glittrande D:
Runt 5 så gick vi till Frasses & åt.
När vi kom tillbaka till Andréa gjorde vi inte speciellt mke.
Hon pratade med David i telefonen typ hela kvällen.
Fast vi gjorde nå tavlor också ,
såna där som man skrapar så kommer de olika färger.
Jag gjorde en de stod "Lady Gaga" på , och sen massa kludd på den såklart,
Andréa gjorde en de stod "Live Love Laugh" på.
Dom blev asuuum. :D
Sen kollade vi på film ,somnade väl runt halv ett.
Idag så vaknade vi runt 10 , då fikade vi , sedan gick vi till dollar igen.
Jag köpte sånadär hjärtan från OLW , som jag hade på bussen. c8
Klockan 3 åkte jag hem ,
runt tjugo över fyra var jag i åsele, sen stod jag där i typ 50min
och väntade på bussjääääveln -.-
När den väl kom så var jag typ ihjälfrusen D:
Då jag hade visat biljetten & så ,
så stannade jag i gången & kollade efter plats,
då kände jag att någon petade på mig,
då satt Elin där :D:D:D:D
gladisch jag blev!
Vi satt & typ asgarvade hela vägen till dorotea :DDDD
skriver klart inlägget imorrn!


Vad heter du?♥
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din email här!♥

Har du blogg?♥

Vad vill du mig? D: ♥

Trackback